//Programa de Mellora da Empregabilidade nos Centros da UDC. “Experiencias e casos prácticos de inserción laboral”

Programa de Mellora da Empregabilidade nos Centros da UDC. Trátase dun evento online de “Experiencias e casos prácticos de inserción laboral” no que profesionais de diferentes ámbitos nos contarán como experimentaron a transición do mundo académico ao laboral e, ademáis, nos informarán do funcionamento dos seus ámbitos laborais: por exemplo, como é un proceso de selección na empresa privada, como traballar no sector público, etc. Ademáis, contaremos con persoas egresadas da UDC que nos relatarán como viviron o seu paso ao mundo laboral e da asociación de exestudantes da UDC “Alumni”.
Este terceiro módulo terá lugar o día 13 de xuño, de 10.00 a 14.00 a través da plataforma MS Teams.
Tedes toda a información e inscrición en: https://www.udc.es/gl/emprego/formacion/obradoiros/
2024-05-30T13:06:49+00:00 May 30th, 2024|Cellular and Molecular Biology|